mandag den 22. december 2008

Julesbesøg hos familien

Det skulle have været en stille weekend med en masse tid til træning og hjemlig hygge og så endte det med at blive en meget mere hyggelig weekend sammen med familien.
Lørdag besøgte jeg min mor og fik klaret juleindkøbene sammen med hende og i går ringede min søster og så kørte jeg op til dem.

Min nevø bliver 3 år til marts og han har mange tilbedere :o).
Derfor får han også mange julegaver, så vi blev enige om at fordele dem lidt og da jeg ikke skal holde juleaften sammen med ham, fik han sine gaverne fra mig, da jeg alligevel var der oppe.


Der stod Fætter BR på ønskeseddelen i år!!!!!
En politimotorcykel....

Et værktøjssæt...

En fjernstyret Cars bil...
Og en magnetbog med historier om Cars.


Beat og Andreas blev vældig gode venner. Specielt var Beat tilfreds med at få sin frokost fra Andreas. Og Andreas har klart træner-talent. Når Beat blev for nærgående og utålmodig, sagde Andreas bestemt 'Læg dig bare ned på gulvet!'. Og det gjorde Beat så :o)

En lille gåtur med hundene blev det til.

Og da det blev aften var Andreas træt med glad og det nye legetøj skulle med i seng.

Ingen kommentarer: