torsdag den 25. december 2008

Juleaften

Glædelig jul alle sammen.

Hundene og jeg havde en hyggelig juleaften her hjemme hos mig, sammen med mine forældre.

Bridie hjalp med at give marsvinene julemad :-)

Hun var glad for at se min mor igen og det var gensidigt. Og Bridie er nu taget hjem igen efter en ca. måneds lang ferie her, så det føltes noget tomt her og jeg havde ligesom for meget plads i sengen i nat. Pudsigt så meget man mangler 1 lille sheltie, når man har 5 andre hunde.

Hundene fik kødben i julegave og de gnavede hele aftenen og er i fuld gang igen her til morgen. Sheltierne fik små ben og Border Collierne fik de store.



Julehygge :-)


Hundene var meget intereserede i julegaverne. Her hjælper Whisper min mor med at pakke op.

Og Beat hjælper min far...


Og så hjælper Beat sig selv :-)



Alle hundene fik nye hundetegn.

Og jeg fik sutsko med får på, som Beat er meget begejstret for og lader til at kunne finde lige meget hvor jeg sætter dem.

Jeg samler ikke på frimærker, men jeg synes alligevel, at dette frimærkehæfte med forskellige typer arbejdshunde var ret fedt.



Hmmm ja og så fik jeg denne pyjamas fra Australien...
Såh rygtet om min kaffe-afhængighed har nu også nået den anden side af kloden :-)

Ingen kommentarer: