mandag den 1. december 2008

Besøg hos forældrene

Mine forældre er lige kommet hjem fra ferie, så i dag kørte jeg til Næstved for at byde dem velkommen hjem og give min far hans fødselsdagsgave og min mor hendes julekalender :-).

Bridie har været her mens de var væk og da min mor er kommet til skade med sit ben og da Bridie alligevel skal til dyrlæge her i byen og have renset tænder d. 8.12. så får hun lov til at blive her en uge mere, men hun var alligevel med i Næstved på besøg og det gik fint. Hun har glad for at se mine forældre og for at hygge med dem mens vi var der, men hun var også helt tilfreds med at gå med Beat, Biscuit og jeg, da vi skulle hjem igen.

Gensyns glæde - min mor og Bridie

Min mor var ved at pynte til jul da vi kom, så hun sad begravet i nisser, engle og glas-kugler.
Hendes ben er dårligt, så hun hendes indsats i forbindelse med pyntningen var, at fortælle min far hvor tingene skulle være... Stakkels far :o)

1. december og første pakke i den gave-kalender jeg laver til min mor hvert år.

Beat og Biscuit var med på besøg og Beat er en smule mere overvældende end Bridie.
Dette var det eneste billede jeg fik, hvor min mor ser ud som om, at hun er glad for ham. På alle de andre billeder ser hun næste bange ud :o)



Lille Beat hilser på min far. Se lige hvor artig han ser ud. Det er da ansigts-udtrykket hos en hund, der aldrig i sit liv har gjort noget galt!

Hundene fandt hurtigt ud af hvor hunde-kiksene kom fra :o)

Ingen kommentarer: