fredag den 5. december 2008

Bridie, Beat og BCKs julestævne i morgen

Bridie har været her i et godt stykke tid og det er skønt at have hende. Hun leger med Biscuit, hygger sig på vores gåtur og er i det hele taget nem og rar at have. Og om natten ligger hun i arm. Det er der ingen af mine andre hunde der gider :-)



Og Beat... ja, han er blevet voksen... sådan da...
Ihvertfald voksen nok til, at jeg tør skifte den papkasse, der har udgjort det for hans seng når vi var på arbejde, ud og erstatte den med en rigtig hunde-seng. Og Beat var henrykt - han indtog den straks og da han var færdig med at hoppe rundt i den, lagde han sig tilfreds til at sove.


Men tænderne klør jo stadig og når ens seng ikke mere er egnet til at gnave i, så må man finde noget andet...

"Hvilket blad???? Jeg har ikke set noget blad!!!"

I morgen skal Beat til sin første udstilling.
OMG!!! Men vi skal nok få en sjov dag og vi har skam gjort noget ud af det. Han har været i bad den lille fyr. Og han var ikke glad!!!!!!!


Kryds fingre for Beat i morgen. Og for Hazy. Hun skal til rally prøve sammen med Johanna.

I dag har været en 'øv dag'. Jeg har haft en allergisk reaktion op et eller andet og mit ansigt har været hævet, jeg har været træt og det har gjort ondt. Jeg har taget antihistamin i flere dage uden effekt, så i dag måtte jeg en tur omkring lægen og har nu fået binyrebarkhormon. Phew, det ser ud til at hjælpe. Jeg har det meget bedre allerede :-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

God bedring søde Emmy, og held og lykke til Beat :) Hils ham og sig at man må lide for skønheden..

Knus fra Heidi.