fredag den 22. april 2011

Påske besøg i Hillerød

I går kørte hundene og jeg til Hillerød, for at besøge min søster og hendes familie. Der skulle jo afleveres påskeæg og så var det også et stykke tid siden, at jeg havde set dem. Vi kørte derop, så vi var der ved 11 tiden. Så havde vi nogen timer sammen, inden mine forældre kom om eftermiddagen.

Min nevø Andreas og jeg brugte lang tid inde på Andreas' værelse, med at bygge det største luksus hus i lego.
Lille Marcus skulle sove, så ham måtte vi vente lidt med at hygge med.

Der manglede ikke noget!
Swimming pool, ude-køkken, haveskur, garage, vel-anlagt have og stor bil.
Og uden for huset står Onkel (den har ikke noget hår, for Sune har barberet håret af), Moster Emmy, far, mor og farfar (der heller ikke har noget hår, men han fik kasket på).

Da vi var færdige med huset, var det frokost tid og derefter gik Andreas og jeg en tur med hundene.

Kom nu Whisper! Nu har du snuset til den plet længe nok!

Turen gik ned til en lille sø, hvor hundene kunne bade.

Kast nu! Kast nu! Kast nu! Kaaaaaaassssstttt....

Jubiiii

Hjemturen gik via legepladsen... man kunne jo lige så godt slå to fluer med et smæk (hundetur og legepladstur).


Da vi kom hjem, var Marcus kommet op og sluttede sig til selskabet.

Smil :-)

Min søster, Andreas og Marcus

Tak til hele familien, for en hyggelig dag.

Ingen kommentarer: