tirsdag den 12. april 2011

Dejlige Jive


I søndags kørte Helle og jeg til Fredericia for at lave opvisning ved Vild Med Dyr Messen. Da vi var på vej derover, bippede der en sms ind på min telefon. Det var fra Jens og Christina, der ejer min ex-hund Jive. Jive var en del af Hazyland flokken i ca. ½ år, men han trivedes ikke sammen med de andre hunde, så nu bor han i Middelfart og det er jo ikke ret langt fra Fredericia, så Jens og Christina spurgte, om ikke vi havde lyst til at komme til frokost hos dem. Joh tak, det ville vi da vældig gerne.

Det var dejligt at se Jive igen og gensyns glæden var gensidig. Jens og Christina syntes vist, at han opførte sig ret uhøfligt, men jeg tænkte bare, at det jo er sådan jeg kender ham :-). Han tiggede også ved bordet, da han boede hos mig og sprang op ad mig og skubbede til mig, når han ville nusses :-).








Da vi havde spist, legede vi lidt med Jive og testede hvor meget af sin dog dancing han stadig kunne huske. Han var faktisk ret dygtig, selv om det flere år siden han trænede sammen med mig.



Det var skønt at se Jive igen. Han er virkelig blevet voksen og hviler mere i sig selv, end han tidligere har gjort. Det ser ud til, at de ar han havde på sjælen da jeg fik ham, endelig er ved at hele.

2 kommentarer:

Helle sagde ...

Tror ikke du kunne have fundet et bedre hjem til ham end hos Jens og Christina - han så ud til at have det fantastisk :-D

Marianne sagde ...

Hvor er det dejligt at se, at Jive har det så godt. Han har jo også efterladt et lille poteaftryk hos os. :-)