lørdag den 25. september 2010

9 ugers fødselsdag

I dag fylder Hero 9 uger! Phew, sikke meget han har nået at opleve på sin første uge hjemmefra!

I går var han med på arbejde for første gang. Han fik hilst på et par af de borgere, der bor på Skovglimt og ellers var han med mig oppe på kontoret, hvor jeg prøvede at ajourføre mig med begivenhedernes gang de sidste 2½ uge. 

Vi havde taget en bold med, som Hero kunne lege med mens jeg arbejdede...

Men min taske var nu det bedste legetøj!

Efter arbejde kørte vi til Hillerød, hvor vi besøgte min søster og hendes familie.


Frokost i bilen på vej til Hillerød

Jeg havde købt en masse gaver til min nevø Andreas, som jeg havde med op til ham. En af favoritterne var en Svamp Bob kage :o)

Andreas var med ude og gå tur med hundene og spille fodbold. Lidt af en udfordring, at holde styr på 4 hunde og spille fodbold med en 4 årig på samme tid!

Hero og Whisper

Hero er meget huslig og hjælper gerne med oprydningen

I dag har vi været til generalforsamling i sheltie klubben. Yep - hele tiden nye ting, der skal opleves og udforskes :o)

Til generalforsamling i sheltie klubben

Biscuit søn Zimba var også til generalforsamling, så Hero fik hilst på løven :o)

Ingen kommentarer: