lørdag den 19. december 2009

Koldt!!!! Men smukt...

Jeg hader kulde! Jeg hader sne og is og glatte veje og at skulle have en masse tøj på, før man vover næsen uden for en dør. Og jeg hader at fryse og det er nærmest uundgåeligt i disse dage...
Men jeg må indrømme, at det er helt utroligt smukt og selv om det er koldt, så nyder jeg vores gåture.

Alle de steder, hvor vi normalt træner, er der enten is/sne-glat eller saltet, så det bliver ikke rigtigt til noget træning i øjeblikket, men det er vel også ok at holde en lille jule- og sneferie.




Dejlige gamle Whisper...


2 kommentarer:

Helle sagde ...

En ufrivillig træningspause er nu heller ikke af vejen.
Wow er vild med billeder af Whisper der kigger ud over landskabet :-)

PS. Som jeg husker det, er det altså ikke kun om vinteren du fryser ;-)

Shetla sagde ...

Meget flotte billeder!