søndag den 20. december 2009

Godt jeg ikke er en and!

Ok, nu har jeg set den pæne sne og nydt vinteren... Nu er jeg klar til varmegrader igen!

Det er svært at finde gode steder at gå tur med hundene i øjeblikket, fordi der er salt på alle de veje og stier, hvor vi somregel går, når jeg kommer hjem fra arbejde og vi skal nå ud inden det bliver for mørkt. De sidste dage har vi gået i Akademi Haven og det er rigtig godt, fordi der er en masse for hundene at snuse til og så er der også smukt. Det facinerer mig, hvor forskelligt landskabet ser ud alt efter vejr og lys.

Der er kommet is på søen og i dag blæste det lidt, så man kunne hører isen på søen 'synge'. Det knagede og bragede, når vandet bevægede sig under isen.

En flok ænder havde holdt et hul fri for is... Yiks - bare tanken om at gå på bare tæer i vandkanten og endda tage sig en lille dukkert i ny og næ... Brrrrrrrrrrrrr








Ingen kommentarer: