søndag den 19. april 2009

En tur med Biscuit ned ad 'Memory Lane'

Jeg har kigget på gamle hvalpe billeder af Biscuit i dag og er du sviller hvor var han bare bedårende! Det har været supe hyggeligt og jeg har smilet rigtig meget ved alle de minder, der dukkede op. Tænk at det kun er 4 år siden han var så lille!!!
Prøv lige at se de her...

Han ligner jo en lille engel :o)



Modsat Beat, der er lidt bange for marsvinene, så har Biscuit altid været glad for dem. Her er det ca. 12 uger gamle Biscuit, der hygger sig med Billie og Jamie.


Og en lille lur sammen...


Og Biscuit sammen med Michaels Border Collie Gizmo. Nårh hvor er de søde sammen :o).



2 kommentarer:

Helle sagde ...

Nåååårh :-)hvor er han bedårende.

Bluedog sagde ...

Søde lille Biscuit.....som tiden dog går! Jeg husker stadig da jeg så ham første gang, han var kun en ung hvalp, men han havde power nok til at få mig til at konvertere til sheltie;o)

Tak lille B:o)