lørdag den 23. februar 2008

VARMT!!!!!

Saa kom varmen!!!!
Ifolge Nyhederne, har det i dag har vaeret den varmeste dag Brisbane har oplevet i mange aar. Temperaturen kom op paa 40,3 grader C. Det er rigtig rigtig rigtig varmt!!!!

Men vi har vaeret i et shopping center med Air Con det meste af dagen, saa det har vaeret ok.

I morgen aften kommer 25 af Kyms naermeste venner og familie :) til en BBQ, saa vi har kobt ind til det. Og en af Kyms veninders born har fodselsdag, saa der skulle kobes gaver. Derfor stod den paa SHOPPING i dag :)

Det har vaeret saa varmt i dag, at de delte gratis Coca Cola ud i shopping centret. Vi fik en da vi kom og drak den og da vi gik forbi igen, gav de os 2 hver. Vi overvejede om vi skulle gaa forbi et par gange, saa vi ikke behovede at kobe drikkevarer til Kyms BBQ :D.

Vi var i en dyrehandel i centret og de havde rigtig mange hunde hvalpe i bure. 3 af dem lignede Border Collier, 3 lignede Staffier og saa var der 2 smaa langhaarede hvalpe.
Jeg har efterhaanden vaeret i en del dyrhandlere her, men jeg vaenner mig aldrig til at se hunde og katte i bure paa den maade.
Jeg har talt med Kym om det og hun siger, at deres Rescue organisationer har rigtig mange hunde, der mangler hjem, fordi det er for nemt at kobe en hund i en dyrehandler uden helt at vide hvad det kraever.

Jeg kobte legetoj til hundene, gaver til hundepasserne og et pusle spil til min nevo Andreas :)

Efter vores shopping, korte vi til Marge og Fred - Kyms bedsteforaeldre. Fred var kommet hjem fra hospitalet og saa ud til at have det godt. Hele familien var der, saa jeg fik hilst paa Sandras bror Bryan.

I aften har vi vaeret til det helt store Seafood Ta' Selv bord. Laekkert mad og massere af salat og frugt :).

Australien har de sejeste insekter!!!!! Der sad den saereste bille-agtige fyr uden for doren da vi kom hjem. Jeg tog et foto af den, saa I skal nok faa den at se :).

Sengetid nu - jeg skal tidligt op i morgen. Sandras bror Darryl kommer og henter mig kl. 6.45. Han har fly certifikat, saa han har lovet at tage mig med op i et lille 2 personers fly og see omraadet fra luften. JUBIIIIII - det bliver saa cool!!!!
Om eftermiddagen skal til et Dog Dancing arrangement i en af Brisbanes hundeklubber og om aftenen er der BBQ.

Det er nok tvivlsomt om jeg naar at komme online i morgen, saa forhaabentlig blogges vi ved paa mandag.

Ingen kommentarer: