torsdag den 10. november 2011

Lang dag!

Kl. 5.30 i morges ringede vækkeuret.... Mmmm jeg skulle hjemmefra kl. lidt i 7, så jeg besluttede, at jeg godt kunne sove lidt længere. Hero og Beat blev lukke ud i haven og jeg satte vækkeuret til at ringe igen kl. 6.

Kl. 6.50 vågnede jeg - vækkeuret havde svigtet!!!!!

På 15 min. blev jeg klar til at køre hjemme fra med hundene bag i bilen. 1½ time senere havde jeg endligt fået kæmpet mig gennem morgen trafikken til Park Inn Copenhagen, hvor jeg skulle på kursus i forbindelse med mit arbejde.


Jeg nåede at gå en 20 minutters tur med hundene og derefter fik de en 3 timers lur, mens jeg var til undervisning. Frokosten blev slugt på 15 minutter og resten af den 65 minutters lange pause blev brugt på en skøn gåtur med hundene på stierne bag metro stationen. Vejret var skønt, så det var en herlig tur.


Endnu 3 timers undervisning inden hundene og jeg kunne gå tur igen inden vi satte kursen hjem-ad.
Kattene i Kastrup er noget modigere end i Sorø!!!! Vi mødte 2 katte på vejen og de havde alle chancer for at stikke af og undgå en konfrontation, men nix... de pustede sig op, hvæsede og den ene gik frem mod hundene. Jeg var lige ved at være bange for, at den ville angribe! Yiks!




Efter en lang tur hjem gennem fyr-aftens trafikken er det endlig tid til at slappe af! Puh en lang dag!

Ingen kommentarer: