torsdag den 28. oktober 2010

Smukke Hero - kan være meget uartig!


Hero er nu 12½ uge gammel og han er endnu ikke 'vokset fra hinanden'. For- og bagben følges nogenlunde ad og han ser endnu ikke alt for langlemmet ud - det skal nok komme :o)

Det meste af tiden er han forholdsvis sød, men han er begyndt at vise sit sande jeg. Mine sko er igen begyndt at vandre rundt i huset på eget initiativ - det var de ellers holdt op med efter at Beat var blevet lidt ældre - og toiletruller og andet papir-materiale har tendens til at eksplodere til atomer uden at nogen kan forklare hvorfor eller hvordan.

Renligheden går rimeligt under vante forhold og så længe vi holder de faste rutiner, men i går da vi var til møde i BCK, nåede han at tisse en gang og gør noget lidt større to gange inden for den første halve time. Iøvrigt rullede han sig helt ud i går - gnavede i tæpper, væltede lamper, stjal sko, bed folk i fingrene og var i det hele taget Hero når han er værst. Suk - hvad skete der med min bedårende og artige lille hvalp?

Alt i alt må jeg dog erkende, at jeg er meget begejstret for ham. Han virker som en ukompliceret lille hund, der rigtig gerne vil lærer og som har stort gå-på-mod og entusiasme.

1 kommentar:

Sidsel sagde ...

Hero er fantastisk. En rigtig lille stjerne!