fredag den 4. juni 2010

Roskilde Dyrskuet


I år var det ikke hundene, men derimod mit arbejde der bragte mig til Roskilde Dyrskue. Jeg ledsagede et af de unge mennesker fra Skovglimt på udflugt. Hidtil har jeg kun været til dyrskue, hvis jeg skulle optræde eller konkurrere med hundene, så det var en anderledes, men enormt hyggelig og meget mere afslappet måde at opleve stemningen på. En dejlig dag med herligt vejr og det var nu helt rart ikke at have hunden med op i menneske-mylderet og varmen.

Hestevogne i 'gaderne'

I 'Store Ring' var der præsentation af de vindende heste.

Og bagefter køre-show med alverdens forskellige hestevogne og vogne.




Præsentation af 1 Belgier hingst og 4 hopper.

Efter at have nydt opvisningerne i 'Store Ring', gik vi en tur i stald-området.

Kanin udstilling.

Ko-staldene


Og en stor gedebuk :o)

Hjemme igen gik hundene og jeg en lang tur og nu er vi alle klar til en afslappet aften med en god bog og en kop kaffe... I morgen står den op opvisning ved Rottweiler DM...

Ingen kommentarer: