onsdag den 19. maj 2010

Mine to nevøer :o)

Kl. 4.26 i morges... Der kom min lille nye nevø til verden.

Arbejdsdagen kunne ikke slutte hurtigt nok, så jeg kunne komme til Hillerød og møde ham. Men først skulle jeg ud og købe barselsgave, en lille rangle af sølv - det samme som Andreas også fik af mig, da han blev født og selvfølgelig skulle jeg også købe en gave til Andreas. Det er jo en stor ting, at blive storebror!

Så hjem og hente hunde og afsted nordpå, men ikke før hundene var blevet luftet.

Endelig fremme ved Hillerød Sygehus. Først hilse på storebror Andreas, der fik et fint værktøjsbælte med værktøj og et Cars legeark...


Og så møde 'lillebror'... Nårh, hvor var han bare lille og fin.




Familien i Hillerød havde været oppe det meste af natten og det begyndte vist at kunne mærkes. Far og Andreas så begge ret trætte ud og Andreas ville rigtig gerne vise mig sit nye løbehjul, så aftalen blev, at han og far skulle køre hjem og så ville jeg snakke lidt mere med mor og lillebror, inden jeg kom hjem til ham og så ham løbe på løbehjulet.

Så efter at have hygget med min søster og min lille nye nevø, gik turen ud i den anden ende af byen, hvor min lidt ældre nevø ventede utålmodigt. Far var træt, så Andreas og jeg blev enige om, at lufte hunde og løbehjul sammen, mens far slappede lidt af.


Andreas og hundene tog sig også en rask løbetur sammen uden løbehjul...


Da vi kom tilbage, var far stadig træt, men Andreas var hunde-sulten og ikke nær så træt, så vi blev enige om, at far bare kunne være træt, så ville vi køre på McDonalds og se om vi kunne gøre noget ved sulten. Det kunne vi heldigvis! Phew!

Andreas nævnte faktisk for mig, at far havde sagt, at han ikke måtte få mere is i dag... Men ikke før vi havde bestilt isen ;o). Vi blev enige om, at når man lige var blevet storebror, skulle der lidt ekstra is til! Vi havde også begge helt styr på, at den dag, hvor man bliver storebror, må man gerne spise desserten først og det andet mad bagefter!




Og så skulle den aller-aller-sidste energi bruges på legepladsen! Det er alligevel ret hårdt at blive storebror og øjnene kløede ret meget...

En super hyggelig dag sammen med mine to nevøer. Dejligt at være sammen med Andreas og nu glæder jeg mig rigtig meget til at lærer den lille nye at kende.

Ingen kommentarer: