mandag den 23. november 2009

The Biscuit


For et par dage siden fik jeg en mail fra et af Biscuits børnebørn. Hans ejer havde været lige ved at kalde ham Cookie, så hans navn matched hans bedstefar Biscuits. -Men Biscuit er i virkeligheden slet ikke opkaldt efter en kage. Han er opkaldt efter en advokat fra TV serien Ally McBeal.

Min absolutte favorit TV karakter John Cage er en lille og pudsig, men meget succesfuld advokat, der vinder så godt som alle de sager han fører. Hans kælenavn er 'The Biscuit' og min Biscuit blev opkaldt efter ham, fordi han ville blive 'den lille' i min flok af Border Collier og så håbede jeg, at han ville få lige så meget succes og blive lige så sjov og charmerende som advokaten.

Nåh ja, så er John the Biscuit Cage også god til at danse - men mest til Barry White :o).

1 kommentar:

Liselotte sagde ...

Jah... ham Barry er nu god! Synes nu din Biscuit danser bedre end advokaten. Igen- tak for din hjælpsomhed med billederne. Hilsener fra barnebarnet som næsten blev døbt Cookie;0)