lørdag den 5. juli 2008

Breakfast

Jeg vågnede tidligt i morges (og jeg bebrejder bestemt ikke Johannas sheltier at det begyndte at gø kl. 6... jeg ved, at det sikkert var meget vigtigt det de havde at sige...), så kl. 8 tog jeg alle hundene med ud på en lang morgentur.

Da jeg kom hjem stod der en papkasse uden for min dør... Hmmm jeg ventede ikke nogen pakker... Men jeg tog den med ind og åbnede den...

I kan ikke forestille mig min overraskelse da jeg fandt et lille hvidt marsvin i kassen!!!!

Jeg har ingen ide om hvorvidt hun skulle have været afleveret et andet sted og er havnet hos mig ved en fejl, eller om nogen ved at jeg har marsvin og ønskede at komme af med deres på en nem måde.

Heldigvis er det en lille hun, så det er ikke noget problem at have hende sammen med Tea og Lunch og hun ser ikke ud til at være ret gammel, så hun er formentlig ikke drægtig (7-9-13).

Såh, nu går lille Breakfast sammen med Tea og Lunch ude i deres udendørs løbegård.

Velkommen til!

PS. Det værste var at jeg rystede kassen for at prøve at gætte hvad det var!!!! UPS! Stakkels Breakfast!





Ingen kommentarer: